Flashback

"Vau, sulla on tosi iso talo!" sanoin, kun Justin toi minut kotiinsa. "Niin on, tuu nii näet sun huonees!" poika tarttui mua kädestä ja opasti mut huobeeseen, jossa oli valkoinen parisänky, missä oli violetti päiväpeitto. Seinällä oli tauluTV ja moderni sohva, ja ou mai gaad mulla oli oma kylppäri! Kiitin ja lösähdin sängylle. Kello oli jo melkein viisi aamulla, enkä ollut nukkunut ollenkaan. Nukahdin koristetyynyjen päälle.

Nykyhetki

"Ashley! Ashley herää!" Dan, Melvin ja Scooter olivat kerääntyneet ympärilleni. "Öö mitä hittoa nyt on meneillään?" kysyin ja ihmettelin, kun kaikki olivat kerääntyneet ympärilleni. Paitsi Justin. Justin seisoi kauempana. Moikkaain häntä varovasti ja tuo nosti katseensa lattiasta ja hymyili vienosti. "Mepä jätetään teijjät kaksin", Melvin sanoi ja raahasi Dania ovelle. "Eikä, mä haluan syödä mun leivän eka!" "Eiku kyllä me nyt mennään!" Scooter meni poikien perään ja nauroi.

Justin tuli pari askelta mua kohti. "Ley, mä oon pahoillani. Mun ei ois pitäny..." "Saat anteeks", keskeytin. "Etkö sä siis oo vihanen tai mitään?" hömö. Tottakai mä oon vihanen. Tai en mä tiiä. No ei se kuitenkaan hauskaa ollut! "En. Kaikki tekee joskus virheitä", valheita valheita valheita, niitä pulppusi suustani. "Okei, no jos sä sit oot varma. Nähään."