Ashley

Yritin saada Justinin lopettamaan. Mitä vittua, te varmaan aattelette. Siis Justin Bieber pussaa mua ja mä haluun vaan lopettaa. No kun kyse oli siitä... Oikeestaan mä en ees tienny miks mä tein niin.... "Justin..." yritin sanoa, mutta on vähän vaikeeta puhuu kun toisen huulet on mun suun edessä. Tai silleen. "Justin!" kiljaisin ja tuo ymmärsi lopettaa. Läpsäisin tuota poskelle. "Ai!" Justin huudahti ja piteli poskeaan. "Mitä vittua sä teet?!" mä kysyin. Miks ton oli pakko pussata mua tolleen? Hyi mulla oli lutkamainen olo, en tiiä miks. Kai siks että löin kuuluisaa Justin Drew Bieberiä juuri Lontoon keikkapäivänä. "Sori, Ashley, mä voin selittää..." "Mä en haluu kuulla mitään mielenvikasia selityksiä siitä että sä et muka ittekkää tienny et miks sä teit sen koska mä tiiän et sä teit sen tarkotuksella!" Justin huokaisi. "Tietsä mitä, mä taidan lähtee sinne hotelliin jo. Nii en oo sun ja sun bändin tiellä." mä sanoin silmät kii. Mä en halunnu nähä tota just nyt. "Ashley, et sä oo tiellä, jää...." mä en kuullut loppua. Laitoin salin ovet kiinni. Liu'uin ovenpintaa pitkin maahan istumaan ja itkemään. Mitä oli just tapahtunut? Mä yritin kelata tapahtumia. Mua oli pussattu, mä LÖIN Justinia ja lähdin pois. Otin aurinkolasit mun laukusta ja laitoin ne päähän. Mä lähdin kävelemään ulko-ovelle. Joku paparazzi huomasi mut (oli kai jääny väijjymään) ja otti sen kaverin kädestä(sillä 'kaverilla' oli kamera) ja kyseli. "Mitä mieltä olette siitä Bieber-katastroofista? Mikä on nimenne? Mistä tulette?" se yritti kerätä asioita johonkin muistilappuun. Mä otin sen lapun sen kädestä ja revin sen kahdeks palaks ja työnsin takas sille. "Mee muualle pilaamaan ihmisten elämät!" kiljuin sille. Kameramies hymyili, oli kai saanut tallennettua mun raivokohtauksen. Lähdin kävelemään ja viitoin taksia.

Justin

"...vaan..." Ashley sulki oven. Painoin pääni alas. Siihen kohtaan mihin se oli lyönyt sattu yhä. Ja se punotti. Mä menin takahuoneen vessaan pesemään mun kasvoja. Katoin hetken itteeni peilistä. Sit mä löin mun peilikuvaa. Hyvä homma Justin! Ääni mun pään sisällä sanoi. Sä pilasit sun kaverisuhtees Ashley:n. Jos en olis tuntenu itteeni, olisin sanonu et ne pisarat, jotka valu mun silmistä, oli kyyneleitä. Mut mä en itke. En ikinä! "JUUUUUSTIIIIIIN! AAAAASHLEYYYYYYY" Dan huus. Ne oli kai tullu jo. Menin lavalle. Mell oli eka joka huomas mut ja mun naaman. Se näytti järkyttyneeltä ja tuli mun kaa lavalle. Se talutti mut takas takahuoneeseen.

Melvin

Mä kävelytin Justinin takahuoneeseen ennenku muut huomais sen punasen häljen ton kasvoilla. Mä istuin sen viereen. "Ashley?" mä kysyin ja katoin Justinii mut se katto maahan. Tuo nyökkäsi. "Mikä lehmä..." mä aattelin ääneen. Mutta toi pudisti päätään. "Ei. Se teki sen ihan syystäkin." Justin sano ja sen ääni oli ihan murtunut. "Mell, kai sä tiiät et sä oot mun paras kaveri?" Nyt oli mun vuoro nyökätä. "Ja kai mä voin kertoo sulle mitä vaan?" "Tottakai", sanoin. "Justin, mitä tapahtu?" "Mell... Mä pussasin Ashleytä", tuo sanoi ja katto mua itkien.

images-1-normal.jpg

sori lyhyt! jatkan kun kerkeen!:)